Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΤΙΟ ΑΕΤΕ.....ΑΠΕΒΙΩΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΗΡΩΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΒΕΡΟΙΩΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΑΛΜΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ.

Έφυγε απο την ζωή μετά απο μακροχρόνια και ηρωική μάχη με τον καρκίνο ο γνωστός Βεροιωτης επιχειρηματίας και ιδρυτής της οργάνωσης ανθρώπων με καρκίνο ΠΑΛΜΟΣ  ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ.
Ο Μανόλης ηταν το ζωντανό παράδειγμα δύναμης και θέλησης  για την Ζωή έδωσε μια τρομερή μάχη με τον καρκίνο εδω και πολλά χρόνια και έβγαινε πάντα νικητής,ήταν απο τα ιδρυτικά μέλη της
ΜΚΟ ΠΑΛΜΟΣ όπου με την παρέμβαση του βοηθούσε καρκινοπαθείς ανα την Ελλαδα.Το τελευταιο καιρό ζούσε στην ΚΕΡΚΥΡΑ οπου ηταν το σπιτι του ΠΑΛΜΟΥ.
Τον τελευταίο μήνα η κατάσταση του επιδεινώθηκε και άφησε σήμερα την τελευταία του πνοη.
Εκατονταδες τα μυνηματα και τα συλλυπητηρια στις σελιδες κοινωνικης δυκτιωσης οπου πρωτοστατουσε ο Μανωλης.Παραθετουμε ενα χαρακτηριστικο μυνημα που δειχνει την αγαπη και τον σεβασμο που ενεπνεε σε χιλιαδες συνανθρωπους μας ο ΗΡΩΑΣ αυτος της ζωης
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ?ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ?ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΛΟΓΟ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΑΜΕ?ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΙΣ ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ....ΑΛΛΑ ΠΟΝΑΩ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΑΣΑ ΑΔΕΛΦΟ ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Γ@@@@@@ΝΕ ΚΑΡΚΙΝΕ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΤΑ ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ...................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ