Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο Λ ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ.

Αγαπητοί αναγνώστες,

   Είναι γνωστό σε όλους ότι την δημοτική περίοδο 2003-2006 διετέλεσα Δήμαρχος στον πρώην Δήμο Αποστόλου Παύλου.
   Είναι επίσης πλέον σε όλους γνωστό ότι κατηγορήθηκα για το έγκλημα της υπεξαίρεσης και πως μου επιβλήθη η ποινή των 18 ετών κάθειρξης από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης.
    Ίσως όμως δεν σας είναι γνωστό ότι για το αδίκημα της υπεξαίρεσης κατηγορήθηκα και στο παρελθόν κατόπιν καταγγελίας των ίδιων κατ’ επάγγελμα μηνυτών μου, κηρύχθηκα όμως αθώος ομόφωνα από το Πενταμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης με σύμφωνη αθωωτική πρόταση του κου Εισαγγελέα Εφετών. (αρ. αποφάσεως Πενταμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης 669-670/2011)
    Δεν σας είναι επίσης γνωστό ότι και σε άλλη εναντίον μου μήνυση κηρύχθηκα επίσης ομόφωνα αθώος από το ‘Α Τριμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης με σύμφωνη επίσης γνώμη του κου Εισαγγελέα Εφετών.(αρ. αποφάσεως ‘Α Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης με αριθμό 1180/2009)
    Είμαι απολύτως βέβαιος, και έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη, ότι θα κηρυχθώ και πάλι αθώος από το Πενταμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης.

Μεγάλος προβληματισμός, μεγάλη απορία και ένα αναπάντητο παρατεταμένο γιατί!!
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι το έργο της απομάκρυνσης του Αμιάντου από τη στέγη του Β’ Δημοτικού Σχολείο Μακροχωρίου και ταυτόχρονα η κατασκευή καινούργιας κεραμιδοσκεπής 1700 τετραγωνικών μέτρων περίπου με το χαμηλότερο κόστος κατασκευής και εργολάβο κατασκευαστή τον Κων/νο και Στυλιανό Μανδελή της οποίας το κόστος πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.

ΕΓΚΛΗΜΑ είναι η κατασκευή, κατόπιν επιθυμίας των γονέων καινούργιας κεραμιδοσκεπής και πέργκολας στο Δημοτικό Σχολείο Διαβατού με κόστος 19.οοο ευρώ έναντι 117.οο ο ευρώ που ήταν η μελέτη της ΤΥΔΚ. Νομού Ημαθίας για το έργο αυτό και εργολάβο-κατασκευαστή τον Κων/νο και Στυλιανό Μανδελή της οποίας το κόστος πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι η αντικατάσταση της κεραμιδοσκεπής στο Β’ Νηπιαγωγείο Μακροχωρίου με κατασκευαστή-εργολάβο τους Κων/νο και Στυλιανό Μανδελή της οποίας το κόστος πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι η διάνοιξη της Τάφρου στον οικισμό των Τσιγγάνων στην Κουλούρα με το μικρότερο δυνατό κόστος και εργολάβο τον Τόπη Γεώργιο της οποίας το κόστος πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με πρωτοβουλία του Δήμου έγινε το επίχρασμα (σοβάντισμα) του Ιερού Ναού Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης και ικανοποιήθηκε χρόνιο αίτημα των κατοίκων με εργολάβο τον Θεόδωρο Παυλίδη το κόστος του έργου πληρώθηκε χωρίς ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με πρωτοβουλία του Δήμου έγινε αντικατάσταση της κεραμιδοσκεπής στον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου στη Νέα Νικομήδεια με εργολάβο τον Παύλο Τουτουτζίδη το κόστος του έργου πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με πρωτοβουλία του Δήμου έγινε η αντικατάσταση της κεραμιδοσκεπής στον Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων Π. Λυκογιάννης με εργολάβο τους Κων/νο και Στυλιανό Μανδελή το κόστος του έργου πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με πρωτοβουλία του Δήμου έγινε η αντικατάσταση της κεραμιδοσκεπής στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Ν. Λυκογιάννης με εργολάβο τους Κων/νο και Στυλιανό Μανδελή το κόστος του έργου πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με πρωτοβουλία του Δήμου έγινε η κεραμιδοσκεπή, το κιόσκι και άλλες παρεμβάσεις στον Ιερό Ναό του Τιμίου Προδρόμου Μακροχωρίου με εργολάβο τους Κων/νο και Στυλιανό Μανδελή το κόστος των οποίων πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με πρωτοβουλία του Δήμου έγινε κεραμιδοσκεπή στην αίθουσα του Ιερού Ναού Αγ. Βασιλείου στο Διαβατό με τοπικό εργολάβο το κόστος του έργου πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που έγινε μια σειρά έργων με εργολάβο τον Κων/νο Τσανασίδη τα οποία πληρώθηκαν χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που με την ίδια τακτική έγιναν έργα σε σχολεία, στα δίκτυα ύδρευσης, στα δίκτυα άρδευσης, στις πλατείες, στις υποδομές με τοπικούς εργολάβους και προσωπικό του Δήμου το κόστος των οποίων πληρώθηκε χωρίς να εκδοθούν εντάλματα.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που στηρίχθηκε κοινωνικά, οικονομικά και πολιτιστικά η τοπική αγορά οι τοπικοί εμπειροτέχνες και εργολήπτες, οι τοπικοί επαγγελματίες.
ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που σε γνώση όλων και χωρίς την αντίδραση κανενός ο Δήμος απασχολούσε προσωπικό, έδινε εργασία και εισόδημα σε συνδημότες και συνδημότισσες, για την καθαριότητα, για την συντήρηση υποδομών, για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και των γηπέδων, έδινε εργασία στις Διοικητικές Υπηρεσίες του Δήμου και το κόστος της εργασίας τους πληρώθηκε χωρίς να εκδοθεί ένταλμα.

    Ξεχάσανε κάποιοι πολύ γρήγορα ποια ήταν η παρουσία μου και η προσφορά μου κατά την Δημαρχιακή μου θητεία στην τοπική κοινωνία και όχι μόνο.
Ξεχάσανε κάποιοι πολύ γρήγορα ποια ήταν η προσφορά μου, η λειτουργία μου, η στάση μου και η παρουσία μου στο τροχαίο των Τεμπών από την πρώτη ημέρα έως εδώ.

   Αφιέρωσα 20 χρόνια (5 θητείες) από την νεότητα μου ως ΑΙΡΕΤΟΣ για το χωριό μου το Μακροχώρι και για το Δήμο.
Θα μου κλέψουν , ΘΑ ΜΟΥ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΟΥΝ 18 ΧΡΟΝΙΑ(σύμφωνα με την πρωτόδικη απόφαση) από την σύζυγό μου και τις κόρες μου.
   Κατήγοροί μου δικαιούνται να είναι μόνο τα μέλη της οικογένειάς μου(η περίφημη σύζυγός μου και τα ηθικοπλασμένα παιδιά μου), γιατί;
Γιατί το μοναδικό ΕΓΚΛΗΜΑ το διέπραξα εις βάρος τους έχοντας τους τέσσερα χρόνια Δημαρχιακής θητείας στο περιθώριο της σκέψης και της προσοχής μου και τα επόμενα εφτά χρόνια στη θλίψη και στην αγωνία συνεχώς έως την ημέρα της Τραγικής Απόφασης της Ελληνικής Δικαιοσύνης ξεκινώντας γι’ αυτούς ένας νέος Γολγοθάς.

                                                    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Υ.Γ : Τηρουμένων των αναλογιών πολλοί ευεργέτες με προσφορά στον τόπο τους κατέληξαν φυλακισμένοι.
Ας βοηθήσει ο Θεός τους Άθλιους. Θα παραθέσω επίσης τη ρήση του Δημόκριτου : << Αρετή δεν είναι το να μην αδικείς, αλλά το να μην σκέπτεσαι και να μην θέλεις να αδικείς>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ