Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Ο Λεωνίδας των πλειστηριασμών στο Όλα Ξεκόλλα: Είμαστε παραπάνω από 300 στον πόλεμο με τα κοράκια.Κατήγγειλε κύκλωμα 30 συμβολαιογράφων.Βιντεο


Έχουμε δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στην κυβέρνηση - Κατήγγειλε κύκλωμα 30 συμβολαιογράφων

Για τον αγώνα του κατά των πλειστηριασμών της λαϊκής περιουσίας μίλησε στο Όλα Ξεκόλλα ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος ο νεαρός γιατρός που πρωταγωνιστεί στο κίνημα που εκδηλώνεται κάθε
Τετάρτη στα Ειρηνοδικεία.
«Εγώ μόνο έχω περισσότερους από 300 για τους πλειστηριασμούς» είπε στον Θέμο Αναστασιάδη και τη Δούκισσα Νομικού αποκαλύπτοντας ότι στον «αγώνα αντίστασης έχουμε υπερασπιστεί σε τρία χρόνια 3.000 σπίτια από τα νύχια των κορακιών».
Σύμφωνα με τον ίδιο πρόκειται για κύκλωμα περίπου 30 συμβολαιογράφων «που κάνουν τα παντα για να διεκπεραιώσουν το τουλάχιστον ανήθικο έργο τους».
Ξεκαθάρισε, επίσης, ότι «είμαι εκπρόσωπος μιας συλλογικής προσπάθειας. Με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν ήμουν ποτέ. Ο ΣΥΡΙΖΑ πούλησε παχιά λογια για να υφαρπάξει την ψήφο του ελληνικού λαού».
Τόνισε, επίσης, ότι το κίνημα αυτό είναι αποφασισμένο να «το τραβήξουμε όσο πάει χωρίς να χρειάζεται να παίξουμε ξύλο».
«Έχουμε δημιουργήσει ήδη τεράστιο πρόβλημα στην κυβέρνηση καθώς δεν έχουν ολοκληρώθει ούτε δέκα πλειστηριασμοί» προσθέτει και ζητά «διαγραφή χρεών από τις τράπεζες που έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί τρεις φορές».
Εξήγησε, τέλος, ότι η στάση του είναι θέμα φιλοσοφίας. «Είμαι διατεθειμένος να υποστώ τις συνέπειες των πράξεών μου, ξέρω τα ρίσκα» κατέληξε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ