Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

«Ήταν σαν να έπεσε ο ουρανός πάνω στο κεφάλι μου»: Συγκλονιστικές μαρτυρίες και εικόνες από το χτύπημα των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν

Το αμερικανικό Πεντάγωνο έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από την έκρηξη που προκάλεσε η ρίψη της «μητέρας όλων των βομβών» από τις ΗΠΑ στο Αφγανιστάν.
Από τη ρίψη έχασαν τη ζωή τους 36 μαχητές του ISIS.Συγκλονιστική είναι και η
μαρτυρία του Monammad Shahzadah από το Αφγανιστάν που περιγράφει τη στιγμή που η βόμβα προσέκρουσε στο έδαφος.
Ο ίδιος είχε μόλις ολοκληρώσει την απογευματινή του προσευχή και βρισκόταν στο τραπέζι της κουζίνας του μαζί με τη γυναίκα και τα παιδιά του για το βραδινό. Τότε έσκασε η «μητέρα των βομβών».
«Η γη έμοιαζε με ένα καράβι σε καταιγίδα. Νόμιζα ότι βομβάρδιζαν το ίδιο μου το σπίτι μου. Πέρσι ένα drone χτύπησε ένα σπίτι δίπλα στο δικό μου, αλλά αυτή τη φορά ήταν σαν να έπεσε ο ουρανός. Τα παιδιά και οι γυναίκες φοβήθηκαν πάρα πολύ. Τα αυτιά μου κουφάθηκαν για κάποια ώρα. Τα τζάμια και οι πόρτες έσπασαν. Οι τοίχοι ράγισαν» δήλωσε στον Guardian.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ