Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΠΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ.ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ.ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΥΛΟ .ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ.ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ 20

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΟΚ ΑΦΤΕΡ20 ΧΡΟΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ