Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

Ευχες απο το Δ.Σ της Ευξείνου Λέσχης Βέροιας στους μαθητες για την νεα σχολικη χρονια.

Το Δ.Σ της Ευξείνου Λέσχης Βέροιας εύχεται σε όλους τους μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, καλή και δημιουργική σχολική χρονιά και επιτυχίες στο δύσκολο μαθητικό έργο που
ξεκινάει από αύριο.




Με τιμή,
Για το Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ