Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΜΜΟΥ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΣ ΦΡΑΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΟΜΑ.ΜΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ

ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ