Είναι 3 φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν.
Κουβέντα στη κουβέντα, φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες.
Μιλάει ο πρώτος ....
- Εγώ ρε παιδιά είμαι πολύ εγωιστής. Επειδή ένα πρωί η γυναίκα δεν μου
έφτιαξε καφέ, έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.
-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος. Εγωισμός είναι αυτός;
-Εγώ επειδή μου έφτιαξε μακαρονάδα με....σάλτσα και όχι με κιμά, ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού. Ο τρίτος χαμογελούσε...με το ύφος του ''μεγάλου άντρα''.
-Άντε ρε, λέει κάποια στιγμή.....που είστε εσείς εγωιστές...
-Εγωιστής είμαι εγώ, που επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου, μου
πάτησε το πόδι στην εκκλησία, τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω
αγγίξει...ποτέ!!!
-Καλά ρε μας δουλεύεις? ρωτούν οι άλλοι.
-Και τα παιδιά πως τα έχεις κάνει?
-Το πιστεύετε πως από εγωισμό δεν ρώτησα ποτέ???
ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΘΝΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Τι θα γίνει με την δεύτερη πίστωση – δόση στην κάρτα σίτισης? Αν και το πρόγραμμα αναφέρει οτι κάθε πρώτη εργάσιμη του...
-
Η Συμφωνία των Πρεσπών θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στα ελληνικά προϊόντα, υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας. Επι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ