Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΣΕ ΑΓΡΥΠΝΟ ΚΩΜΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.ΣΕ ΑΦΑΣΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Ναι φιλοι μου ετσι νιοθω σαν να εχω πεσει σε αγρυπνο κωμα οπυ εχω τα ματια μου συνεχως ανοιχτα ακουω καταλαβαινω αισθανομαι αλλα δεν μπορω να μιλησω να φωναξω να αντισταθω ετσι νομιζω οτι νοιωθει η πλειοψηφια των σκεπτομενων ελληνων πολιτων.Χρειαζομαστε επειγοντως ενα υσχιρο σοκ ,υσχυρο σοκ θετικων ειδησεων και εξελιξεων,κατι να κινηθει,ενα φως στην ακρη του τουνελ,καποιο θαυμα,.Απο ποιους ομως περιμενω να με ξυπνησουν απο το κωμα μου να με γιατρεψουν, να με σηκωσουν ξανα στα ποδια μου?Δεν θα αναφερθω αποκλειστικα στην κυβερνηση γιατι πιστευω οτι ολες οι εκαστοτε κυβερνησεις εχουν τεραστιο μεριδιο ευθηνης για την  σημερινη κατασταση οπως και πιστωνονται καθε καλο που επισης εγινε σε αυτη την χωρα.Το πολιτικο μας συστημα οπως ειναι αυτην την στιγμη εχει περιπεσει σε αφασια δεν ακουει δεν βλεπει δεν αισθανεται ειναι στον κοσμο του κυριολεκτικα.Αρα εγω και οι υπολοιποι τελωντες εν αγρυπνο κωμα περιμενουμε να μας σωσουν γιατροι που τελουν σε αφασια.Χμ φαυλος κυκλος η υποθεση δεν νομιζετα?Τελος παντον προτου καταστουμε και κλινικα νεκροι ως πολιτες και ως χωρα ,ελπιζουμε μεχρι τελευταια για ενα θαυμα ενα γιατρικο,να ξυπνησουν απο την αφασια τους οι πολιτικοι ,για να ξηπνησουν και εμας απο τπο κωμα μας,η μηπως να ξηπνησουμε πρωτα εμεις ,για να γιατρεψουμε εμεις τους εν αφασια θεραπωντες μας?Διαλεξτε και παρτε.

Γ  Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ