Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΣΤΑ ΕΛΠΕ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΑ ΒΑΡΔΙΑΣ.

Θέλω και εγώ να με προσλάβουν στα Ελ.Πε. σαν φύλακα βάρδιας! [Image]    Στην σημερινή μου βόλτα στα site της χώρας έπεσα σε ένα άρθρο από το το Capital.gr σχετικά με τα Ελ.Πε. και την περικοπή κάποιον προνομίων των εκεί εργαζομένων. Η διοίκηση είπε τα δικά της , ότι δηλαδή οι εργαζόμενοι παίρνουν τους μεγαλύτερους μισθούς στην Ευρώπη και η εταιρία από άποψη παραγωγικότητας είναι τελευταία.
  Οι συνδικαλιστές με την σειρά τους είπαν πως θα κάνουν απεργίες για να προφυλάξουν τα δικαιώματα των εργαζομένων . Μέχρι εδώ έχουν μια λογική σειρά. Παρακάτω στο άρθρο διάβασα και μερικά παραδείγματα από τα ''ψίχουλα'' που παίρνουν για μισθό αυτοί οι άνθρωποι τα οποία μεταφέρω αυτούσια
έτσι όπως δημοσιεύτηκαν στο Capital.gr.


Χαρακτηριστικά αναφέρονται παραδείγματα όπως:
* Κλητήρας - μισθός συν υπερωρίες 52 χιλιάδες ευρώ
* Πυροσβέστης οδηγός - μισθός συν υπερωρίες 88 χιλιάδες ευρώ
* Φύλακας βάρδιας - μισθός συν υπερωρίες 110 χιλιάδες ευρώ
* Κλητήρας - μισθός συν υπερωρίες 67 χιλιάδες ευρώ
* Εργάτης - μισθός συν υπερωρίες 55 χιλιάδες ευρώ
* Αποθηκάριος - μισθός συν υπερωρίες 78 χιλιάδες ευρώ
* Τραπεζοκόμος - μισθός συν υπερωρίες 74 χιλιάδες ευρώ

Και σας ρωτάω εγώ φίλοι μου. Άντε πυροσβέστης θέλει μια εκπαίδευση ας το αφήσουμε.Για τις υπόλοιπες ειδικότητες που δεν χρειάζεται τίποτα ουσιώδες ούτε σπουδές ούτε πτυχία μπορεί ο κάθε πολίτης να μπει ; Ισονομία και αξιοκρατία δεν έχουμε; Θέλω να μπω φύλακας βάρδιας παρακαλώ.
Έτσι είναι φίλοι μου.....Εγώ ψάχνω για δουλειά και σκέφτομαι τα εξής:
- Θα μπορέσω να βρω ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ με έναν αξιοπρεπές μισθό των 800 ευρώ το μήνα;-Αν με πάρουν στην δουλειά θα με πληρώσουν ή θα με κοροϊδέψουν; -Θα με πληρώνουν στην ώρα τους αφού και εγώ θα πρέπει να δουλεύω στην ώρα μου;-Θα δουλεύω 8ώρο όπως οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι ή κανένα 12ώρο όπως οι συνάδελφοι σκλάβοι ;
Γιαυτό σαν χώρα καταστραφήκαμε επειδή κάποιοι φύλακες βάρδιας παίρνουν πάνω από 100 χιλιάδες μισθό και νέα παιδιά δουλεύουν για 400 ευρώ το μήνα.  Κρατάω μια επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω την άλλη πλευρά (των εργαζομένων) αλλά για παίρνεις μισθό 100 χιλιάδων ευρώ μάλλον πρέπει το επάγγελμα σου να είναι επικίνδυνο για την σωματική σου ακεραιότητα. Και καλά φίλοι μου .....φύλακας να το καταλάβω...... ότι έχει έναν βαθμό επικινδυνότητας . Τον τραπεζοκόμο που παίρνει 74 χιλιάδες ευρώ μισθό πως να τον δικαιολογήσω; 
Πάντα φιλικά Βάκχος[
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΠΛΟΓΚ
http://hmathianews.blogspot.com/2011/03/blog-post_9589.html#more

1 σχόλιο:

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ