Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

παρα τις αντιξοες καιρικες συνθηκες ποιοτικα και ευγευστα τα ημαθιωτικα ροδακινα που εχει ξεκινισει η συλλογη τους

 Ξεκινισε η συλλογη των πρωιμων ποικοιλιων στα επιτραπεζια ροδακινα early may crest queen crest ενω αναμενεται απο βδομαδα και η βασικη ποικοιλια may crest
 παρα τις αντιξοες συνθηκες που αντιμετωπιζουν οι παραγωγοι με τον καιρο και τις απανωτες καταιγιδες η ποιοτητα των ροδακινων ειναι καλη και τα φημησμενα ροδακινα της ημαθιας παντα γευστικα και υγειηνα
και οι αλλοδαποι στο χωραφι μαζι με τους αγροτες ενω για αλλη μια χρονια απουσιαζει η συμμετοχη ελληνων εργατων γης ,φαινετε οτι ορισμενοι ενω ειναι στην ανεργια και την ανεχεια απαξιουν να πανε μεροκαματο στο χωραφι η εχουν ξεμαθει απο την σκληρη εργασια στο χωραφι κατω απο τον ηλιο και με το χνουδι απο τα ροδακινα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ