Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΧΑΛΑΖΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΑ

Οπως μας πληροφορουν φιλοι μας απο την κουλουρα ημαθιας δεν αντιληφθηκαν να πεφτει χαλαζι στην περιοχη τους οπως εγραφη απο πολλα σαιτ και απο εμας .Το χαλαζι ηταν εντονο στην βεροια και προς τα πανω.Στην δικη μας περιοχη δεν σημειωθηκε χαλαζοπτωση 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ