Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΥΡΗΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΤΙΜΗ.

Ενα μηνα περιπου θελουμε για την συγκομιδη των συμπυρηνων ροδακινων και οι παραγωγοι για αλλη μια χρονια ειναι στα ανναμενα καρβουνα για το τι θα γινει την φετινη χρονια.Υπηρξαν κανα δυο ανακοινωσεις απο την διαπραγματευτικη ομαδα συμπυρηνου και κανα δυο απαντησεις απο την ΕΚΕ και απο κει και περα τιποτα.Στο σκοταδι για αλλη μια φορα ο παραγωγος για το πια τιμη θα παρει φετος στην προβληματικη αυτη χρονια οσον αφορα τις ποσοτητες ροδακινων που θα συλλεκτουν.Πρεπει το συντομοτερο ο παραγωγος να γνωριζει την τιμη διοτι αυτο ειναι το σωστο και οχι να την μαθαινει εν μεσω συγκομιδης ,που ειναι μια τακτικη που ακολουθηται κατα κορον απο τις βιομηχανιες κομποστας ετσι ωστε ο παραγωγος να μην εχει καννενα περιθωριο να αντιδρασει . Και αν λοιπον η τιμη διαμορφωνεται απο την αγορα και την ζητιση του προιοντος τοτε την φετινη χρονια η τιμη πρεπει να ειναι σημαντικα βελτιωμενη απο την περισυνη εξευτελιστικη και απαγορευτικη τιμη για τον παραγωγο.
Η υπομονη του αγροτη αρχιζει να εξαντλειτε και αναμενει συντομα απαντησεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ