Ως ο πιο ευάλωτος στην κρίση αποδεικνύεται πλέον ο κλάδος του αυτοκινήτου, καθώς μόνο στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η μείωση που έχει σημειωθεί, έφτασε στο 40%
Ο κλάδος του αυτοκινήτου αποδεικνύεται τελικώς, σύμφωνα και με τα τελευταία επίσημα στοιχεία, ως ο πλέον ευάλωτος στην κρίση. Κι αυτό γιατί όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία, η πτώση στους τζίρους, που έχει σημειωθεί, είναι άνευ προηγουμένου. Με βάση πάντα την πρώην ΕΣΥΕ, μόνο στο πρώτο εξάμηνο του
τρέχοντος έτους, η μείωση που έχει σημειωθεί, έφτασε στο 40% και για την ακρίβεια διαμορφώθηκε λίγο υψηλότερα και από αυτό το επίπεδο.
Για την ιστορία, αυτό το -40% έρχεται να προστεθεί σε ανάλογες ποσοστιαίες μειώσεις που είχαν σημειωθεί πέρυσι σε σχέση με πρόπερσι, όταν ουσιαστικά άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα πραγματικά σημάδια της κρίσης στην αγορά. Την ίδια ώρα, αντίστοιχη είναι η εικόνα που εμφανίζουν και όλες οι παρελκόμενες «αγορές» που έχουν σχέση με το ΙΧ. Για παράδειγμα, αυτή των ασφαλιστικών εταιρειών.
Εν προκειμένω, αυτό το οποίο γίνεται γνωστό είναι πως προσεγγίζει πλέον στο 1 εκατομμύριο ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστα αυτή τη στιγμή στους ελληνικούς δρόμους, προκαλώντας ρίγος. Κι αυτό γιατί στην ουσία αποτελούν κινούμενες «νάρκες». Ήδη ξεκινάει μια εκστρατεία περιορισμού του φαινομένου με την επιβολή προστίμων που φτάνουν στα 250 ευρώ, αλλά είναι άγνωστο πόσο αποτελεσματική μπορεί να αποδειχθεί, μέσα στην κρίση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ