Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΚ!! ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ.


Σε μια απο τις βολτες που καναμε σε κεντρικους δρομους της βεροιας διαπιστωσαμε ενα ανησυχητικό και συναμα τραγικο φαινομενο,αυτο της συγκεκαλυμμένη η και εμφανους επαιτείας ηληκιωμενων ανθρωπων κυριως γυναικων.Περνωντας μπροστα απο ενα δημοτικο σε κεντρικο
σημειο στην βεροια ακουω μια φωνη να μου λεει διστακτικα και ικετευτικα,παιδι μου δωσε μου κατι οτι μπορεις να αγορασω κατι να φαω γιατι ντρεπομαι να απλωνω το χερι μου να ζητιανεύω.Κοιταζωντας την γιαγια που ειπε αυτα τα λογια εμεινα για λιγο καγκελο.Δεν ηταν αλλοδαπη ουτε φαινοταν για επαγγελματιας επαιτης.Γιατι γιαγια βγηκες στο δρομο να ζητιανεψεις? της ρωταω χαμηλοφωνα,δεν ειμαι ζητιανα μου απανταει χαμηλοφωνα και καπως απολογητικα μια βοηθεια ζηταω γιατι δεν εχω ουτε να φαω παιδι μου .Αφου λοιπον της εδωσα κατι φευγοντας μου λεει να σαι καλα παιδακι μου η παναγια μαζι σου.Παραπερα το ιδιο σκηνικο με αλλ ηλικιωμενη και πιο περα καποιοι αλλοι .Εικονες πραγματικης ντροπης και σοκ για την τοπικη κοινωνια μας και την χωρα .Γροθια στο στομαχι μας που ενα παραπανω ειναι οι ηλικιωμενοι οι απομαχοι της ζωης που καποιοι απο αυτους εχουν φτασει στην εξαθλιωση και την πεινα.Φαντασου εσυ φιλε μου που διαβαζεις αυτην την αναρτηση να ηταν η δικηη σου γιαγια........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ

Oι πιο επικίνδυνες τροφές του κόσμου.

  Σ’ αυτό τον κόσμο δεν υπάρχουν μόνο γευστικά πιάτα και νόστιμα φαγητά, αλλά και τροφές που μπορούν να μας κάνουν κακό και πρέπει να τις ...