Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ο ΝΕΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ -- ΔΕΙΤΕ,ΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ Η ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.

Ενα σαιτ για τους νεομεταναστες στην Γερμανια εφτιαξε ενας Ελληνας που μεταναστευσε στην Γερμανια που εχει το ονομα ΝΕΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ,και περιεχει χρησημες συμβουλες και οδηγιες για οσους εχουν προσφατα μεταναστευσει η προκειτε να μεταναστευσουν εκει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΙΤ
Ονομάζομαι Ανδρέας, είμαι 28 χρόνων και είμαι ένας από τους χιλιάδες Έλληνες νεομετανάστες τις κρίσης. Κάνω αυτή την προσπάθεια να επικοινωνήσω μαζί σας γιατί πιστεύω πως έχω κάτι που μπορεί να φανεί χρήσιμο στους αναγνώστες σας. Πριν ενάμιση χρόνο δημιούργησα ένα blog με σκοπό να βοηθηθώ και να βοηθήσω νέους σαν και μένα που σκέφτονται να μεταναστεύσουν. Αυτό που ζητώ από εσάς σαν blogger προς blogger είναι να ρίξετε μια ματιά στο blog μου και στην σελίδα μου στο youtube. Δείτε ποιος είμαι και τι πληροφορίες προσφέρω και αν νομίζεται πως το υλικό μου θα μπορούσε να βοηθήσει ανθρώπους που σας παρακολουθούν, παρακαλώ μοιραστείτε
την σελίδα μου μαζί τους. Φυσικά με αυτό τον τρόπο βοηθάτε και μένα που παλεύω στην Γερμανία για ένα καλύτερο μέλλον. 

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ  http://neometanastis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ