Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Συνέντευξη του Κώστα Λαπαβίτσα υποψήφιου του ΣΥΡΙΖΑ.

Τι σηματοδοτεί η υποψηφιότητα σας (ανεξάρτητος-συνεργαζόμενος) με τον ΣΥΡΙΖΑ;
Πιστεύω ότι σηματοδοτεί τη διάθεση της οργάνωσης, των μελών του ΣΥΡΙΖΑ να δουν καινούριους ανθρώπους να έρθουν στα πολιτικά πράγματα, που εκφράζουν ξεκάθαρες απόψεις και δεν έχουν φθορά του παρελθόντος. Το δεύτερο σηματοδοτεί ότι η καρδιά του ΣΥΡΙΖΑ κτυπά Αριστερά.
Και οι επιφυλάξεις ή οι διαφορετικές προσεγγίσεις που είχατε παλιότερα με τον ΣΥΡΙΖΑ;
Έχω καταθέσει τις απόψεις μου για τις προγραμματικές δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ έχω αναπτύξει-εκφράσει ανοικτή και έντονη κριτική και θα συνεχίσω να το κάνω εάν χρειαστεί. Πιστεύω όμως ότι τη
στιγμή αυτή υπάρχουν δύο προτάσεις εξουσίας για τη χώρα. Αυτή της Ν.Δ που είναι ατελέσφορη και αυτή του ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να ανοίξει δρόμο ελπίδας. Οι εκλογές είναι κρίσιμες και θέλω να συμβάλλω στο να υλοποιηθεί το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
Ορισμένοι χαρακτηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ ως το ΠΑΣΟΚ του παρελθόντος. Τι έχετε να πείτε γι’ αυτό;
Ορισμένοι θα έπρεπε να μην βιάζονται πολύ. Το που και πώς θα καταλήξει ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι αποτέλεσμα αγώνα και διαδικασίας. Πιστεύω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάθε δυνατότητα να εξελιχθεί σε φερέγγυα και ριζοσπαστική δύναμη εξουσίας για τη χώρα. Σ’ αυτό το στόχο θα πρέπει να συμβάλλουν όλοι.
Τι θα κάνετε σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας;
Πιστεύω ότι η προσφορότερη λύση θα ήταν μία κυβέρνηση της αριστεράς. Περιμένω ότι και οι υπόλοιπες δυνάμεις θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Τελικά μέσα στο ευρώ και την Ε.Ε ή εκτός;
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει διακηρυγμένο στόχο να πετύχει ανακίνηση της οικονομίας, διαγραφή του χρέους και κάθαρση του κράτους, παραμένοντας στην νομισματική ένωση και την Ε.Ε. Εγώ έχω εκφράσει την άποψη μου για τη νομισματική ένωση. Συμπαρατάσσομαι με τον ΣΥΡΙΖΑ για να πετύχει τον στόχο του. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις γι’ αυτό και θα δούμε στη πράξη πώς θα εξελιχτεί. Προσωπικά είμαι αισιόδοξος.
Πώς βλέπετε το κλίμα στην Ημαθία με βάση και τις περιοδείες που κάνετε;
Αυτό που έχω να πω με έχει εντυπωσιάσει η θετική ανταπόκριση, το μεγάλο ρεύμα που βλέπω υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ στην Ημαθία καθώς και η προσωπική ζεστασιά στο άτομο μου. Εγώ θα συνεχίσω να καταθέτω τις απόψεις μου ανοικτά και εάν οι ψηφοφόροι με τιμήσουν θα κάνω τη δουλειά με το καλύτερο τρόπο και με όλες τις δυνάμεις. Προσβλέπω στη λαϊκή υποστήριξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ