Μαθητές και καθηγητές του 3ου ΓΕΛ Βέροιας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού
προγράμματος Erasmus με τίτλο «Live and Learn at School» «Ζήσε και Μάθε
στο Σχολείο», ταξιδέψαμε στην Λετονία για την δεύτερη συνάντηση των
εταίρων από την Ιταλία, Τουρκία, Πολωνία και Λετονία.
Της επίσκεψης στη Λετονία προηγήθηκε μια ενδιάμεση στάση στη Στοκχόλμη, όπου είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τον γύρο της πόλης, που είναι κτισμένη πάνω σε 14 νησιά που τα συνδέουν 65 γέφυρες, με ειδικό πλοιάριο και θαυμάσαμε τα υπέροχα κτίρια, τους φαρδείς δρόμους και τα πάρκα
της πόλης. Περιδιαβήκαμε επίσης στους στενούς δρόμους της Παλιάς Πόλης με το μεγάλο παλάτι, και επισκεφτήκαμε τις εκκλησίες και το μουσείο Νόμπελ.
Στη συνέχεια φτάσαμε στη Λετονία όπου παράλληλα με τις εργασίες του προγράμματος, που σκοπό σ’ αυτή την συνάντηση είχε να κάνει τα μαθηματικά ένα μάθημα πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον στους μαθητές, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε τα αξιοθέατα μιας χώρας, σχετικά όχι τόσο γνώριμης στους Έλληνες και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.
Περιηγηθήκαμε στο πανέμορφο Εθνικό Πάρκο Κεμέρου της Λετονίας που η φυσική ομορφιά του οποίου κόβει την ανάσα, στο Τούκουμ μια γραφική, μικρή κωμόπολη της χώρας∙ στην παραλιακή πόλη Γιουρμάλα με τα εντυπωσιακά εξοχικά σπίτια απ’ όπου αντικρύσαμε την επιβλητική Βαλτική Θάλασσα. Έπειτα επισκεφτήκαμε την εκπληκτικής ομορφιάς πρωτεύουσα, Ρίγα, με τα θαυμάσια κτίριά της, την Ορθόδοξη Ρωσική εκκλησία με τους χρυσαφένιους τρούλους, τα πανέμορφα πάρκα της και τα υπερμοντέρνα εμπορικά κέντρα. Ξεναγηθήκαμε σε ένα εργαστήριο σοκολάτας όπου μάθαμε να κάνουμε σοκολατάκια και απολαύσαμε επίσης την νοστιμότατη Λετονική κουζίνα.
Η περιήγηση βέβαια συνδυάστηκε επιτυχώς με τις εργασίες του προγράμματος κατά τις οποίες μαθηματικοί από όλες τις χώρες-εταίρους παρουσίασαν προτάσεις διδασκαλίας των μαθηματικών που κάνουν το μάθημα πιο εύκολο και ευχάριστο για τους μαθητές, με μεθόδους συνεργατικές και μαθητοκεντρικές. Οι καθηγητές αντάλλαξαν απόψεις, συζήτησαν πάνω στις δραστηριότητες και διάλεξαν τις πιο αποτελεσματικές.
Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά κατά την οποία θα ασχοληθούμε με το μάθημα των φυσικών επιστημών και των ξένων γλωσσών.
Της επίσκεψης στη Λετονία προηγήθηκε μια ενδιάμεση στάση στη Στοκχόλμη, όπου είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τον γύρο της πόλης, που είναι κτισμένη πάνω σε 14 νησιά που τα συνδέουν 65 γέφυρες, με ειδικό πλοιάριο και θαυμάσαμε τα υπέροχα κτίρια, τους φαρδείς δρόμους και τα πάρκα
της πόλης. Περιδιαβήκαμε επίσης στους στενούς δρόμους της Παλιάς Πόλης με το μεγάλο παλάτι, και επισκεφτήκαμε τις εκκλησίες και το μουσείο Νόμπελ.
Στη συνέχεια φτάσαμε στη Λετονία όπου παράλληλα με τις εργασίες του προγράμματος, που σκοπό σ’ αυτή την συνάντηση είχε να κάνει τα μαθηματικά ένα μάθημα πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον στους μαθητές, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε τα αξιοθέατα μιας χώρας, σχετικά όχι τόσο γνώριμης στους Έλληνες και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.
Περιηγηθήκαμε στο πανέμορφο Εθνικό Πάρκο Κεμέρου της Λετονίας που η φυσική ομορφιά του οποίου κόβει την ανάσα, στο Τούκουμ μια γραφική, μικρή κωμόπολη της χώρας∙ στην παραλιακή πόλη Γιουρμάλα με τα εντυπωσιακά εξοχικά σπίτια απ’ όπου αντικρύσαμε την επιβλητική Βαλτική Θάλασσα. Έπειτα επισκεφτήκαμε την εκπληκτικής ομορφιάς πρωτεύουσα, Ρίγα, με τα θαυμάσια κτίριά της, την Ορθόδοξη Ρωσική εκκλησία με τους χρυσαφένιους τρούλους, τα πανέμορφα πάρκα της και τα υπερμοντέρνα εμπορικά κέντρα. Ξεναγηθήκαμε σε ένα εργαστήριο σοκολάτας όπου μάθαμε να κάνουμε σοκολατάκια και απολαύσαμε επίσης την νοστιμότατη Λετονική κουζίνα.
Η περιήγηση βέβαια συνδυάστηκε επιτυχώς με τις εργασίες του προγράμματος κατά τις οποίες μαθηματικοί από όλες τις χώρες-εταίρους παρουσίασαν προτάσεις διδασκαλίας των μαθηματικών που κάνουν το μάθημα πιο εύκολο και ευχάριστο για τους μαθητές, με μεθόδους συνεργατικές και μαθητοκεντρικές. Οι καθηγητές αντάλλαξαν απόψεις, συζήτησαν πάνω στις δραστηριότητες και διάλεξαν τις πιο αποτελεσματικές.
Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά κατά την οποία θα ασχοληθούμε με το μάθημα των φυσικών επιστημών και των ξένων γλωσσών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ