Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Προς Οποιον Θεωρεί τον Αγρότη Λωποδύτη!! Ανοιχτη επιστολη του αγροτη απο την Ημαθια Ηλια Γαλανη.

Εξω απο τα δοντια τα γραφει ο παραγωγος απο την Αγια Βαρβαρα Βεροιας Ηλιας Γαλανης παραθετωντας τα στοιχεια που δειχνουν την καταρευση του αγροτικου εισοδηματος.Δειτε τι γραφει

Διαθέτω 50 στρέμματα δενδροκαλλιέργειες (κεράσια, ροδακινα, βερυκοκα , δαμασκηνα ) !
Διαθέτω δυο μικρής ιπποδύναμης τρακτερ (35 και 70 ίππων) ! Ολα τα παρελκόμενα (φρέζα , καταστροφέα, βυτίο, αροτρο, φρεζοσκαλιστήρι κλπ)! ΚΑΙ ΣΑΣ προσκαλώ να ρθείτε και να τα καλλιεργήσετε ΕΣΕΙΣ για ενα χρόνο ! ΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ! Αφου πληρωθούν εννοείται τα έξοδα! ΔΕΝ θα σας αναφέρω πόσα ειναι τα εσοδα και πόσα τα έξοδα ! Απλά θα σας πω οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ να περισεψω χρήματα για να πληρώσω τις ασφαλιστικές μου εισφορες εδώ και τρία χρόνια (και ειμαι ανασφάλιστος) καθώς επίσης και τον
Τοπικό Οργανισμό Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ ) του 15 !
Θα χαρώ πολύ να με ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ επιχειρηματικά , ωστε να κερδίσω ΑΥΤΑ τα επιπλέον και να ,,,,¨νοικοκυρευτώ" ! Εκτός κι αν θέλετε να αναλάβετε την διαχείρηση και να με πληρώνετε ημερομίσθιο ! Λογικά , για τις 300 περίπου ημέρες που ασχολούμαι τον χρόνο στα χωράφια, με 25 ευρώ ημερομίσθιο, θα μου ηταν αρκετή μια "αποζημίωση 7.500 ευρώ ! Δεδομένου και της απασχόλησης του γιού μου περι τις 100 μέρες θα πρέπει να υπολογίζετε άλλες 2.500 ευρώ! Τις ημέρες που υπάρχει "φούρια" και ανάγκη για συγκομιδή...Μην ενοχλείσθε, θα σας βρίσκω εγώ εργατες με την ίδια αποζημίωση και αμοιβή! Απο αυριο κιόλας μπορείτε να αναλάβετε ! Προς πληροφόρησή σας , μου εμειναν 120 δένδρα κερασιές ακόμα για κλάδεμα και συνεχίζουμε με λιπάσματα και αμέσως μετά ραντίσματα! (Γι αυτό να έχετε και χρήματα μαζί σας για να τα αγοράσετε) !
Με απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σας
Ηλίας Κ. Γαλάνης
Αγία Βαρβάρα Βέροια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ