Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Τα κοβω απο την ριζα δεν παει αλλο η κατασταση βαζω λεφτα και τα χανω...

Τα κοβω απο την ριζα δεν παει αλλο η κατασταση βαζω λεφτα και τα χανω μας λεει αγανακτησμενος αγροτης σε κτημα στην Ημαθια.Μα ρε μαστορα τα δεντρα ειναι ακομα νεαρα τον λεμε πως σου παει η καρδια να τα κοψεις.Παλλικαρι μου εχω απηυδησει πλεον με την κατασταση αυτη ειμαι πολλα χρονια στο επαγγελμα αλλα τετοιο χαλι σαν το φετινο δεν ξαναγινε μου λεει με οργη ,δεν μπορει να
μου τα παρουν με 15 λεπτα τα Ροδακινα δεν το αντεχω αυτο.Εχω ριξει λεφτα ιδρωτα δουλεια την ψυχη μου εχω δωσει για να τα φερω ως εδω και δεν το αντεχω να τα χαρισω στον καθε τυχαρπαστο που θα τα παρει τζαμπα και θα τα πουλησει 1 Ευρω.Καλυτερα να τα φαει το χωμα δεν ξερω τι θα κανω φετος ποιον να πληρωσω το γεωπονο τους εργατες το Ελγα το Εφκα την φορολογια πες μου εσυ τι θα εκανες.Η οργη με την απογοητευση και τον πονο παιζουν ενα παιχνιδι γυρω απο το προσωπο του.Εσκυψα το κεφαλι τι να του απαντησω του ανθρωπου.Κοιτα μου λεει μην με βγαλεις στην καμερα δεν θελω δεν γουσταρω να γινω θεαμα αλλα να ξερεις οτι πολλοι σαν και εμενα νοικοκυραιοι καποτε αγροτες εχουν φτασει στα ορια τους,γιαυτο λοιπον τα κοβω και εχει ο θεος .
Εφυγα και ενοιωθα μεσα μου σαν να ειμουν  σε καποια κηδεια...σε ασπρομαυρο φοντο.Κριμα...πρεπει ομως να την παλεψουμε σκεφτηκα.

Μ.Γ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ