Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ.ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΔΩ ΕΡΙΞΕ ΠΕΝΤΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΜΜΕ 5 ΜΕΡΕΣ.

Και μετά άμα ρίξει λίγο χιόνι στην Ελλάδα παραπονιόμαστε... 




http://hobbystas.blogspot.com/2011/03/blog-post_430.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ