Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Αγαπητοι συναδερφοι γονεις,δεν πρεπει να υποχωρησουμε δεν πρεπει τα παιδια μας να χασουν ενα κεκτημενο εδω και χρονια.Ειναι δικαιωμα στην δωρεαν παιδεια και αυτο,καταλαβαινουμε οσους γονεις εχουν προβλημα που να αφησουν τα παιδια τους ,αλλα πρεπει να καταλαβουμε και αυτους που δεν εχουν την δυνατοτητα καθημερινης μεταφορας των παιδιων στο σχολειο Οπως αποφασισε η ολομελεια των συλλογων εως την ερχομενη τριτη ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.\

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ