Τελος στην ταλαιπωρια μαθητων και γονεων αποφασηστικε σημερα σε ευρεια συσκεψη στην περιφερεια.Οι λεωοριουχοι δεκτηκαν να ξεκινησουν απο δευτερα το εργο τους αν και δεν τακτοποιηθικε ακομα νομοθετικα το θεμα.Χρειαζομασται τετοιες θετικες ειδησεις ,μεσα στον ορυμαγδο των αρνητικων ειδησεων.
ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΘΝΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Τι θα γίνει με την δεύτερη πίστωση – δόση στην κάρτα σίτισης? Αν και το πρόγραμμα αναφέρει οτι κάθε πρώτη εργάσιμη του...
-
Η Συμφωνία των Πρεσπών θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στα ελληνικά προϊόντα, υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας. Επι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ