Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ .ΠΙΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.

Τελος στην ταλαιπωρια μαθητων και γονεων αποφασηστικε σημερα σε ευρεια συσκεψη στην περιφερεια.Οι λεωοριουχοι δεκτηκαν να ξεκινησουν απο δευτερα το εργο τους αν και δεν τακτοποιηθικε ακομα νομοθετικα το θεμα.Χρειαζομασται τετοιες θετικες ειδησεις ,μεσα στον ορυμαγδο των αρνητικων ειδησεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ