Οποιον δεντροκαλιεργιτη και να ρωτησεις για το κλαδεμα θα σου πει και μια δικια του θεωρια.Χιλιαδες θεωριες αλλα πανω κατω ιδιος ειναι ο τροπος που κλαδευουμε φιλοι αγροτες
Δειτε πως κλαδευουμε εμεις.Τα δεντρα ειναι νεκταρινια μπιγκ τοπ.Δειτε το ακλαδευτο ,κατα την διαρκεια ,και τελειωμενο,ειμαι μαστορας η οχι?πειτε μου
Δειτε πως κλαδευουμε εμεις.Τα δεντρα ειναι νεκταρινια μπιγκ τοπ.Δειτε το ακλαδευτο ,κατα την διαρκεια ,και τελειωμενο,ειμαι μαστορας η οχι?πειτε μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ