Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ.ΠΩΣ ΚΛΑΔΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ.

Οποιον δεντροκαλιεργιτη και να ρωτησεις για το κλαδεμα θα σου πει και μια δικια του θεωρια.Χιλιαδες θεωριες αλλα πανω κατω ιδιος ειναι ο τροπος που κλαδευουμε φιλοι αγροτες


Δειτε πως κλαδευουμε εμεις.Τα δεντρα ειναι νεκταρινια μπιγκ τοπ.Δειτε το ακλαδευτο ,κατα την διαρκεια ,και τελειωμενο,ειμαι μαστορας η οχι?πειτε μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ