Θα σας διηγηθω εναν εφιαλτη ενα κακο ονειρο που ειδα πριν απο μερες.Ημουν σε εναν πανεμορφο τοπο ,ελλαδα θαρρω την λεγαν,και απολαμβανα τον φραπε μου.Ξαφνικα σκοτεινιασε ,ενα μαυρο πεπλο καλυψε τον καταγαλανο ουρανο.Μπα ειπα εχουμε εκλειψη ηλιου?Και τοτε ξαφνικα ανοιξαν οι ουρανοι,και μια υποκοφη και αυστηρη φωνη ακουγεται.Αποσβωλομενος και μουδιασμενος ακουω την φωνη να μου λεει.Εσεις οι ελληνες ηρθε η ωρα να δοκιμαστειτε σκληρα,ειστε ο εκλεκτος μου λαος,αλλα τωρα θα δοκιμασετε τις νεες πληγες του φαραω.Και σαν μια τεραστια γιγαντοοθονη,αρχισαν να προβαλονται μπροστα μου εικονες και σκηνες.Ειδα λοιπον κατι κορακια με ανθρωπινη μορφη ,θαρρω φορουσαν και κοστουμι,να κατεβενουν ορδες απο τον ουρανο και να καταλαμβανουν καθε σημειο του τοπου μας.Μπροστα ηταν καποια γερακια που ηγουνταν της ορδης,καποια μαλιστα,φορουσε γοβες,και μιλουσε μια γλωσσα ,που κατι μου θυμιζε,ραους σνελ αρμπαιτ,κατι τεοια ακουγα.Μα σκεφτηκα μεσα στην σαστημαρα μου,αυτοι δεν κρατανε οπλα κρατανε κατι σαν χαρτια ,τιτλους κατι τετοιο.Ξαφνικα βλεπω σαν σε ταινια ορδες μπουλουκια να τρεχουν αλοφρωνες αριστερα και δεξια και να φωναζουν βοηθεια μου κλεβουν την ζωη μου,μου κλεβουν το βιος μου,αλλοι φωναζαν πειναμε,ειδα παιδια μικρα να κλαινε,ειδα την πανεμορφη χωρα μου μεσα στην μαυριλα και στην κατοχη, την κατοχη της γοβας και της οικονομικης ανεχειας.Το νεο ειδος κατοχης.Ειχα ιδρωσει και αρχισα να παραμιλαω και να κραβγαζω μεσα στον υπνο μου.βοηθεια βλεπω εφιαλτη ενα κακκο ονειρο, καποιος να με ξυπνησει.Ξυπνησα ευτυχως και ανακουφισμενος ειπα ουφ ενας εφιαλτης ηταν.Τωρα που το σκεφτομε ηταν πραγματι εφιαλτης η μια εφιαλτικη πραγματικοτητα που μας τρυγιριζει?
Υ Γ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΥΝΔΙΝΟΛΟΓΕΙΣ ΜΕΣΩ ΟΝΕΙΡΩΝ ΘΑ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ.ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.
Γ Μ
Υ Γ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΥΝΔΙΝΟΛΟΓΕΙΣ ΜΕΣΩ ΟΝΕΙΡΩΝ ΘΑ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ.ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.
Γ Μ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ