ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΗΜΑΘΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΒΕΡΟΙΑΣ, ΝΑΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
“Η στήριξη της τοπικής αγοράς είναι βασικό ζητούμενο και η διαμόρφωση αντίστοιχης κουλτούρας στους καταναλωτές κάθε περιοχής, είναι επίσης θέμα που πρέπει να μας απασχολεί” υποστήριξε ο Γιώργος Μπίκας, στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της διοίκησης του Εμπορικού Συλλόγου Νάουσας. Το ίδιο θέμα συζητήθηκε και με τους εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων
Βέροιας και Αλεξάνδρειας, με τους οποίους επίσης συναντήθηκε, κάθε φορά μετά από αίτημά του, ως υποψήφιος πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας. Όπως διαπιστώθηκε από τις συναντήσεις αυτές, το Επιμελητήριο Ημαθίας μπορεί να έχει σημαντικό μερίδιο παρέμβασης με δράσεις που δεν θα αφορούν μόνο στην προβολή της τοπικής αγοράς, αλλά και στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού, για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προκύπτουν, από τη στήριξη των τοπικών καταστημάτων, ευρύτερα για όλη την τοπική κοινωνία. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του συνδυασμού της Επιχειρηματικής Ανανέωσης, “αυτό μπορούμε να το ξεκινήσουμε ως Επιμελητήριο, σε συνεργασία με άλλους φορείς, ακόμη και από τα σχολεία, δίνοντας να καταλάβουν τα παιδιά, ως νεαροί καταναλωτές, τη σημασία που έχει η στήριξη της τοπικής αγοράς. Από τα σημαντικά μέχρι και τα πιο απλά. Ότι δεν γίνεται π.χ. να ζητούν από τοπικά καταστήματα να στηρίζουν εκδρομές και εκδηλώσεις τους και την ίδια στιγμή να μην προτιμούν την τοπική αγορά, για ότι χρειάζονται, ενώ μπορεί να τους το προσφέρει”.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώνοντας τις συναντήσεις που είχε με εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων στην Αλεξάνδρεια, στη Βέροια και στη Νάουσα, ο Γιώργος Μπίκας τόνισε: “Η συνεργασία και η συνένωση δυνάμεων μεταξύ των Εμπορικών Συλλόγων και του Επιμελητηρίου, είναι ιδιαίτερα σημαντική, στην προσπάθεια για στήριξη της κάθε περιφερειακής και τοπικής αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για συνεργασίες του Επιμελητηρίου, με άλλους μαζικούς φορείς που εκπροσωπούν κλάδους της τοπικής αγοράς, όπως οι επαγγελματοβιοτέχνες κι άλλα επαγγελματικά σωματεία και συλλόγους”. Αναφερόμενος μάλιστα στο πρόγραμμα του συνδυασμού του, παρουσίασε συγκεκριμένες προτάσεις που κάνει για τον σκοπό αυτό, η “Επιχειρηματική Ανανέωση” κι έδωσε ιδιαίτερη σημασία στο θέμα της συνεργασίας, λέγοντας: “Το Επιμελητήριο κι όλα τα τοπικά επαγγελματικά σωματεία, πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια, οι εμπορικοί σύλλογοι, είναι φορείς που έχουν άμεση γνώση των προβλημάτων, των αναγκών και των δυνατοτήτων κάθε περιοχής. Μπορούμε λοιπόν με δράσεις από κοινού και συμπληρωματικά ο ένας με τον άλλο, να σχεδιάσουμε στοχευμένες και αποτελεσματικές ενέργειες, να διαμορφώσουμε προτάσεις και διεκδικήσεις. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όλοι εμείς να συνεργαστούμε και να συμβάλουμε στην καλλιέργεια μιας σύγχρονης, θετικής καταναλωτικής κουλτούρας στην τοπική κοινωνία, με στόχο τη στήριξη της τοπικής αγοράς”. Σε όλα όσα είπε ο Γιώργος Μπίκας, η ανταπόκριση ήταν ιδιαίτερα θετική και το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι έμποροι, οι επαγγελματίες και όλοι οι επιχειρηματίες της αγοράς, θέλουν από το Επιμελητήριο ενημέρωση, συνεργασίες και συμπαράσταση κάτι που έλειπε όλα αυτά τα χρόνια και που συνεχώς προβάλει και διεκδικεί ο συνδυασμός της “Επιχειρηματικής Ανανέωσης”. Κι αυτ
“Η στήριξη της τοπικής αγοράς είναι βασικό ζητούμενο και η διαμόρφωση αντίστοιχης κουλτούρας στους καταναλωτές κάθε περιοχής, είναι επίσης θέμα που πρέπει να μας απασχολεί” υποστήριξε ο Γιώργος Μπίκας, στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της διοίκησης του Εμπορικού Συλλόγου Νάουσας. Το ίδιο θέμα συζητήθηκε και με τους εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων
Βέροιας και Αλεξάνδρειας, με τους οποίους επίσης συναντήθηκε, κάθε φορά μετά από αίτημά του, ως υποψήφιος πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας. Όπως διαπιστώθηκε από τις συναντήσεις αυτές, το Επιμελητήριο Ημαθίας μπορεί να έχει σημαντικό μερίδιο παρέμβασης με δράσεις που δεν θα αφορούν μόνο στην προβολή της τοπικής αγοράς, αλλά και στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού, για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προκύπτουν, από τη στήριξη των τοπικών καταστημάτων, ευρύτερα για όλη την τοπική κοινωνία. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του συνδυασμού της Επιχειρηματικής Ανανέωσης, “αυτό μπορούμε να το ξεκινήσουμε ως Επιμελητήριο, σε συνεργασία με άλλους φορείς, ακόμη και από τα σχολεία, δίνοντας να καταλάβουν τα παιδιά, ως νεαροί καταναλωτές, τη σημασία που έχει η στήριξη της τοπικής αγοράς. Από τα σημαντικά μέχρι και τα πιο απλά. Ότι δεν γίνεται π.χ. να ζητούν από τοπικά καταστήματα να στηρίζουν εκδρομές και εκδηλώσεις τους και την ίδια στιγμή να μην προτιμούν την τοπική αγορά, για ότι χρειάζονται, ενώ μπορεί να τους το προσφέρει”.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώνοντας τις συναντήσεις που είχε με εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων στην Αλεξάνδρεια, στη Βέροια και στη Νάουσα, ο Γιώργος Μπίκας τόνισε: “Η συνεργασία και η συνένωση δυνάμεων μεταξύ των Εμπορικών Συλλόγων και του Επιμελητηρίου, είναι ιδιαίτερα σημαντική, στην προσπάθεια για στήριξη της κάθε περιφερειακής και τοπικής αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για συνεργασίες του Επιμελητηρίου, με άλλους μαζικούς φορείς που εκπροσωπούν κλάδους της τοπικής αγοράς, όπως οι επαγγελματοβιοτέχνες κι άλλα επαγγελματικά σωματεία και συλλόγους”. Αναφερόμενος μάλιστα στο πρόγραμμα του συνδυασμού του, παρουσίασε συγκεκριμένες προτάσεις που κάνει για τον σκοπό αυτό, η “Επιχειρηματική Ανανέωση” κι έδωσε ιδιαίτερη σημασία στο θέμα της συνεργασίας, λέγοντας: “Το Επιμελητήριο κι όλα τα τοπικά επαγγελματικά σωματεία, πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια, οι εμπορικοί σύλλογοι, είναι φορείς που έχουν άμεση γνώση των προβλημάτων, των αναγκών και των δυνατοτήτων κάθε περιοχής. Μπορούμε λοιπόν με δράσεις από κοινού και συμπληρωματικά ο ένας με τον άλλο, να σχεδιάσουμε στοχευμένες και αποτελεσματικές ενέργειες, να διαμορφώσουμε προτάσεις και διεκδικήσεις. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όλοι εμείς να συνεργαστούμε και να συμβάλουμε στην καλλιέργεια μιας σύγχρονης, θετικής καταναλωτικής κουλτούρας στην τοπική κοινωνία, με στόχο τη στήριξη της τοπικής αγοράς”. Σε όλα όσα είπε ο Γιώργος Μπίκας, η ανταπόκριση ήταν ιδιαίτερα θετική και το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι έμποροι, οι επαγγελματίες και όλοι οι επιχειρηματίες της αγοράς, θέλουν από το Επιμελητήριο ενημέρωση, συνεργασίες και συμπαράσταση κάτι που έλειπε όλα αυτά τα χρόνια και που συνεχώς προβάλει και διεκδικεί ο συνδυασμός της “Επιχειρηματικής Ανανέωσης”. Κι αυτ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ