Δεν είναι ενα σχήμα λόγου για εντυπωσιασμό,ειναι η πραγματικότητα για χιλιάδες αγρότες της ΗΜΑΘΙΑΣ της ΠΕΛΛΑΣ της ΠΙΕΡΙΑΣ που έμειναν αμανάτι και απλήρωτοι απο τον ΕΛΓΑ για τις τεράστιες ζημιες του Καλοκαιριού.Φρόντισε λοιπόν ο παραπαιων αυτος οργανισμός να καθυστερήσει οσο γίνεται να πληρώσει τους αγρότες αδιαφορώντας για το αν εχουν να περάσουν τις γιορτές να βάλουν πετρέλαιο η να φάνε.Οταν μπήκε η ενιαία ενίσχυση βεβαια τράβηξαν αμέσως τις εισφορές
αδειάζοντας τους ετσι και αλλιως άδειους λογαριασμούς των παραγωγών.Εχουμε πραγματικά απηυδήσει απο την τακτικη αυτη που ακολουθείτε τα τελευταία χρονια απο πλευρας ΕΛΓΑ και ΥΠΑΑΤ και δεν τα έχουμε με τους Υπάλληλους το τονίζουμε αυτο αλλα με την Ηγεσία που ποιοι την νήσσαν και ρίχνει ευθύνες εδω και εκει στον ΟΠΕΚΕΠΕ στο ΥΠΟΙΚ και οπου αλλου μας λενε οι παραγωγοι..Τώρα βέβαια με την πτώση της κυβέρνησης καιι την προκήρυξη εκλογών ολα θα πανε ακόμα πιο πίσω αν και δεν θα έπρεπε γιατι το κράτος πρέπει να εχει συνέχεια ,αλλα στην Ελλάδα ζουμε την μνημονιοπληκτη και δεν περιμένουμε τιποτα καλυτερο.Οι παράγωγοι θα πανε αγριεμενοι στην καλπη οπως διαμηνυουν και ειναι ειναι φυσικο αν δεν εχουν πληρωθει εως τοτε,και η νεα κυβερνηση που θα εκλεγει θα πρεπει να εχει στην προτεραιοτητα την πληρωμη αποζημιωσεων για ολους τους πληγεντες.
αδειάζοντας τους ετσι και αλλιως άδειους λογαριασμούς των παραγωγών.Εχουμε πραγματικά απηυδήσει απο την τακτικη αυτη που ακολουθείτε τα τελευταία χρονια απο πλευρας ΕΛΓΑ και ΥΠΑΑΤ και δεν τα έχουμε με τους Υπάλληλους το τονίζουμε αυτο αλλα με την Ηγεσία που ποιοι την νήσσαν και ρίχνει ευθύνες εδω και εκει στον ΟΠΕΚΕΠΕ στο ΥΠΟΙΚ και οπου αλλου μας λενε οι παραγωγοι..Τώρα βέβαια με την πτώση της κυβέρνησης καιι την προκήρυξη εκλογών ολα θα πανε ακόμα πιο πίσω αν και δεν θα έπρεπε γιατι το κράτος πρέπει να εχει συνέχεια ,αλλα στην Ελλάδα ζουμε την μνημονιοπληκτη και δεν περιμένουμε τιποτα καλυτερο.Οι παράγωγοι θα πανε αγριεμενοι στην καλπη οπως διαμηνυουν και ειναι ειναι φυσικο αν δεν εχουν πληρωθει εως τοτε,και η νεα κυβερνηση που θα εκλεγει θα πρεπει να εχει στην προτεραιοτητα την πληρωμη αποζημιωσεων για ολους τους πληγεντες.

TA IDIA SKATA THA FANE PALI TA PROVATA
ΑπάντησηΔιαγραφή