Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΣΥΝΕΛΛΗΦΘΗ 30ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ.

Συνελήϕθη χθες (20-6-2015) το απόγευμα στην Βέροια, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασϕάλειας Βέροιας, 30χρονος ημεδαπός, καθώς σύμϕωνα με καταγγελία 44χρονης ιδιοκτήτριας καταστήματος,
λίγη ώρα νωρίτερα, εκμεταλλευόμενος ολιγόλεπτη απουσία της, αϕαίρεσε από το κατάστημα το χρηματικό ποσό των 560 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ