Το Σάββατο 13 Ιουνίου 2015, πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας στην Καστοριά. Οι εκπαιδευόμενοι της Νάουσας και της Αλεξάνδρειας συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτές του σχολείου, επισκέφτηκαν τον λιμναίο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού και ξεναγήθηκαν στο χώρο και στις κατοικίες που φιλοξενεί, οι οποίες είναι πιστές αναπαραστάσεις των κατοικιών της εποχής του λίθου. Στη συνέχεια μετέβησαν στην πόλη της Καστοριάς, όπου γευμάτισαν σε παραδοσιακή ταβέρνα και έπειτα είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην παραλίμνια περιοχή, αλλά και στα δρομάκια της πόλης, θαυμάζοντας τη χαρακτηριστική μακεδονική αρχιτεκτονική των κτιρίων της. Επέστρεψαν αργά το απόγευμα γεμάτοι νέες εμπειρίες και όμορφες εικόνες.
ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΘΝΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015
Εκπαιδευτική εκδρομή του Σ.Δ.Ε. Νάουσας στην Καστοριά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Τι θα γίνει με την δεύτερη πίστωση – δόση στην κάρτα σίτισης? Αν και το πρόγραμμα αναφέρει οτι κάθε πρώτη εργάσιμη του...
-
Η Συμφωνία των Πρεσπών θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στα ελληνικά προϊόντα, υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας. Επι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ