Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Απένταρος και ταξιτζής ο πιο διάσημος Τούρκος ποδοσφαιριστής: «Ο Ερντογάν μου πήρε τα πάντα»

Ταξιτζής στις ΗΠΑ κατέληξε ο πιθανότατα διασημότερος ποδοσφαιριστής στην ιστορία του τουρκικού ποδοσφαίρου, Χακάν Σουκούρ, μετά την κόντρα του με τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Την απίστευτη ιστορία της ζωής του τα τελευταία χρόνια, αποκάλυψε...
σε γερμανική εφημερίδα, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Γαλατασαράι, Χακάν Σουκούρ, ο οποίος είναι πλέον απένταρος και δουλεύει ως οδηγός ταξί στις ΗΠΑ.
Πρόκειται ίσως για τον πιο επιτυχημένο Τούρκο ποδοσφαιριστή, καθώς ήταν ο βασικός επιθετικός και αρχηγός της Εθνικής Ομάδας της Τουρκίας, που έφθασε μέχρι την τρίτη θέση του Μουντιάλ του 2002, ενώ ήταν και ο πρώτος σκόρερ στην ανεπανάληπτη επιτυχία της κατάκτησης του Κυπέλλου UEFA από τουρκικό σύλλογο το 2000.

Μετά από έντονη αντιπαράθεση όμως, με τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Σουκούρ μετετράπη σε μία βραδιά το 2016 καταζητούμενος για… τρομοκρατία και προδοσία στη χώρα του, με αποτέλεσμα να μεταναστεύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όπου και εργάζεται πλέον ως ταξιτζής, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε γερμανικά ΜΜΕ.

Οι δηλώσεις του Σουκούρ

«Έχω αρχίσει να δουλεύω. Δεν έχω τίποτα σε κανένα σημείο του κόσμου. Ο Ερντογάν μου πήρε τα πάντα: την ελευθερία μου, την φωνή μου, την δουλειά μου. Το κόμμα του εκμεταλλεύτηκε τη δημοφιλία μου. Η οικογένειά μου υπέφερε και υποφέρει. Κατέστρεψαν το μαγαζί της γυναίκας μου, τα παιδιά μου είναι θύματα επίθεσης στον δρόμο, δέχθηκα απειλές θανάτου. Ο πατέρας μου μπήκε στη φυλακή».

Για την κόντρα του με τον Ερντογάν: «Ποιος ήταν ο ρόλος μου σε αυτό; Μέχρι σήμερα κανείς δεν μου έχει εξηγήσει τι έκανα. Οι δικές μου ενέργειες ήταν νόμιμες και δημόσιες, για το καλό της χώρας μου. Αλλά λέγομαι Χακάν Σουκούρ. Μπορούν να μου πουν για ποιο έγκλημα με κατηγορούν; Όχι. Απλά με αποκαλούν προδότη και τρομοκράτη. Είμαι εχθρός της κυβέρνησης, όχι του τουρκικού λαού. Αγαπώ τη σημαία μας και την πατρίδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ