Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Αυριο τριτη στις 10 το πρωι η συγκεντρωση αγροτων και φορεων εξω απο τον Ελγα Βεροιας.

Οι αγροτικοί σύλλογοι του νομού Ημαθίας καλούν όλους τους αγρότες και τους φορείς συνεταιρισμούς στη
συγκέντρωση που θα γίνει την
τρίτη 2 Ιουνίου στις 10 το πρωί στα γραφεία του  ελγα παρόντες θα είναι φορείς και αγρότες από το νομό πέλλας..Ζητάμε την άμεση ένταξη όλων των καλλιεργειών που επλύγισαν και δε συμπεριλήφθηκαν στην αναγγελία του παγετού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ