Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Εθελοντικη αιμοδοσια διοργανωνει ο ΜΑΣ Καλλιθεα Βεροιας.

Στο πλαίσιο της κοινωνικής του δράσης ,σε συνεργασία με την κινητή μονάδα αιμοληψίας του Γενικού Νοσοκομείου Βεροίας ο Μορφωτικός Αθλητικός
Σύλλογος «Η Καλλιθέα», διοργανώνει την Κυριακή 07.06.2015 από τις 9:00 π.μ. έως 1:00 μ.μ. εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του συλλόγου Κομνηνών 42.

"Καλούνται οι αιμοδότες, μέλη και φίλοι του συλλόγου να ενισχύσουν την τράπεζα αίματος του" αναφέρει η ανακοίνωση του Συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ