Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ 100 ΔΟΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΓΑ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ.ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ.

Σύμφωνα με στοιχεία του διοικητή του οργανισμού, Θανάση Μπακαλέξη, όσοι οφείλουν υπολογίζονται σε 238.000, εκ των οποίων οι μισοί χρωστούν στον οργανισμό εισφορές που δεν ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ.
Απογοητευτικά είναι τα νούμερα όσων έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση των 100 δόσεων, καθώς χρήση
της ευνοϊκής διάταξης έκαναν μόλις 16.000 ασφαλισμένοι, με τον κ. Μπακαλέξη ν’ απευθύνει σχετική έκκληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ