Αρκετοί αγρότες απο Ημαθια και Πελλα βρέθηκαν σήμερα το πρωί στα γραφεία του ΕΛΓΑ στην Βέροια στα πλαίσια του καλέσματος ππου έκαναν οι Αγροτικοί Σύλλογοι για το φλέγον θεμα της μη υπαγωγής των συμπυρηνων ροδακινων των αχλαδιών και αλλων προϊόντων στην αναγγελία παγετου που εκανε ο Ελγα.Παρευρέθησαν οι Βουλευτες Σηφακης Ουρσουζιδης και Βεσυροπουλος οι Αντιπεριφερειαρχες Ημαθιας και Πελλας Κ Καλαιτζιιδης Θ Θ εοδωριδης.ο Δ Χαμπιδης συμβουλος
του Υπουργου Αγροτικης Αναπτυξης οι εκπρόσωποι των Αγροτικόν Συλλόγων Χαλκιδης Παπακωνσταντινου Λιολιοπουλος Καραγκιοζοπουλος Αντωνιαδης κ.α
Στην συζήτηση που ακολούθησε μεσα στο γραφειο της προϊσταμένης του Ελγα Μαρία Παππά τεθηκε το ζήτημα επιτακτικά με έμφαση και σε ολες τις παραμέτρους απο τους παρευρισκόμενους θεσμικούς παράγοντες αλλα και απο αγρότες.ενω δεν δόθηκε κάποια ξεκάθαρη απάντηση στο αν θα αποζημιωθούν η οχι τα εν λογω προϊόντα που σκοντάφτουν στον απαράδεκτο οπως τον χαρακτήρισαν κανονισμό που αποκλείει πολλα απο τα ζημιογόνα αιτια.Το αποτέλεσμα της έρευνας των εμπειρογνωμόνων του ΕΛΓΑ που εκαναν αυτοψίες σε χωράφια δεν εχει ακομη κοινοποιηθεί ενω οι αγρότες υποστηρίζουν οτι η ζημια έγινε απο τον παγετό οπως εγινε και σε επιτραπέζια ροδακινα νεκταρινια κερασια κ.α Το συμπυρηνο ειναι ο μεγαλος αδικημενος οπως και το αχλαδι απο τις αποζημιωσεις και αν δεν γινει κατι θα εχουμε την οικονομικη καταρευση των παραγωγων αλλα και της τοπικης οικονομιας των δυο Νομων.
Αναλυτικα με εικονα και ηχο θα δημοσιευσουμε αργοτερα ολα οσα εγιναν και ειπωθηκαν μεσα και εξω απο τα γραφεια του ΕΛΓΑ
του Υπουργου Αγροτικης Αναπτυξης οι εκπρόσωποι των Αγροτικόν Συλλόγων Χαλκιδης Παπακωνσταντινου Λιολιοπουλος Καραγκιοζοπουλος Αντωνιαδης κ.α
Στην συζήτηση που ακολούθησε μεσα στο γραφειο της προϊσταμένης του Ελγα Μαρία Παππά τεθηκε το ζήτημα επιτακτικά με έμφαση και σε ολες τις παραμέτρους απο τους παρευρισκόμενους θεσμικούς παράγοντες αλλα και απο αγρότες.ενω δεν δόθηκε κάποια ξεκάθαρη απάντηση στο αν θα αποζημιωθούν η οχι τα εν λογω προϊόντα που σκοντάφτουν στον απαράδεκτο οπως τον χαρακτήρισαν κανονισμό που αποκλείει πολλα απο τα ζημιογόνα αιτια.Το αποτέλεσμα της έρευνας των εμπειρογνωμόνων του ΕΛΓΑ που εκαναν αυτοψίες σε χωράφια δεν εχει ακομη κοινοποιηθεί ενω οι αγρότες υποστηρίζουν οτι η ζημια έγινε απο τον παγετό οπως εγινε και σε επιτραπέζια ροδακινα νεκταρινια κερασια κ.α Το συμπυρηνο ειναι ο μεγαλος αδικημενος οπως και το αχλαδι απο τις αποζημιωσεις και αν δεν γινει κατι θα εχουμε την οικονομικη καταρευση των παραγωγων αλλα και της τοπικης οικονομιας των δυο Νομων.
Αναλυτικα με εικονα και ηχο θα δημοσιευσουμε αργοτερα ολα οσα εγιναν και ειπωθηκαν μεσα και εξω απο τα γραφεια του ΕΛΓΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ