Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

Η 58χρονη που νίκησε τον κορωνοϊό: Να μη φοβάται ο κόσμος- Ήμουν χωρίς συμπτώματα (VIDEO)

Παρελθόν για την κυρία Παναγιώτα αποτελεί η περιπέτεια με τον κορωνοϊό, καθώς πλέον είναι απόλυτα υγιής, όπως έδειξαν οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε.
Η 58χρονη γυναίκα μίλησε στην εκπομπή «Μαζί σου» με την Τατιάνα Στεφανίδου. Μετά από 14 ημέρες απομόνωσης χαμογελά και αναφέρεται στα όσα έζησε όλο αυτό το διάστημα.

«Θέλω να πω στον κόσμο να μην φοβάται. Είμαι καλά και όλο αυτό το διάστημα ήμουν χωρίς κανένα σύμπτωμα. Γυρίσαμε 27 Φεβρουαρίου από τα Ιεροσόλυμα και πήγα κατευθείαν στο εξοχικό μου. Μου είχε στείλει το παιδί μου ένα μήνυμα και μου είπε ότι είναι καλό να προσέξω λόγω του κορωνοϊού. Στους Ιερούς Τόπους κυκλοφορούσα με τη μάσκα, επειδή ο σύζυγός μου είναι με πρόβλημα καρδιάς, ενώ έχουμε και δύο εγγονάκια», είπε ανάμεσα στα άλλα.
Η κ. Παναγιώτα εξήγησε πως έγινε η διαδικασία και αναφέρθηκε στις προφυλάξεις που είχε πάρει η ίδια κατά την επιστροφή στην Ελλάδα πριν βρεθεί θετική. «Με πήραν τηλέφωνο από το νοσοκομείο στην Αμαλιάδα και είπαν να πάω να κάνω τεστ αν και δεν είχα κανένα σύμπτωμα. Τις πρώτες ημέρες από την επιστροφή πήγαινα στο μαγαζί, αλλά δεν επισκέφθηκα τα εγγονάκια μου και με τον άντρα μου ήμουν σε απόσταση. Με τους υπαλλήλους πάλι υπήρχε μεγάλη προσοχή… Μπήκα σε απομόνωση στο εξοχικό όταν μου είπαν ότι το τεστ βγήκε θετικό και έμενα στο κτήμα. Εύχομαι οι άνθρωποι που είναι στα νοσοκομεία να γυρίσουν γρήγορα στα σπίτια τους».
Δείτε το σχετικό βίντεο:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ